Birdunyabircennetannesi gerçekten öyle her yönden bitiğiz, can güvenliğimiz yok, mal güvenliğimiz yok zaten mal mülk edinebilmek için ya kara para aklamak lazım ya vergi kaçırmak lazım ya da tiktokda instagramda “modern” dilencilik yapmak lazım. Bugün ben dümdüz bir vatandaş olarak asgari ücretin 2 katı maaşla ne ev alabiliyorum ne araba anca ay sonu sıkışmadan geçinmeye uğraşıyoruz buna da yaşamak denirse yaşıyoruz işte