Meri-Mel evet canım bende senin gibi düşünüyorum, vardır bunda da bir hayır diyorum 🙏🏻 Belki daha da büyük bir belayı önledi bu olay.
Azaltmıştım sadece, tamamen kesmemiştim bir anda.
Olsun varsın emsinler şimdilik, zaten eninde sonunda bırakacaklar. Kızların psikolojisinin yanında benim psikolojim de kaldırmayacak onları ağlatmayı zorlamayı. Çok etkilendim 😔 Rabbim kimseye yaşatmasın, düşmanıma bile. Evlatlarımızı korusun kollasın, Allah’a emanetler 🤲🌻