Meri-Mel yaa inanamıyorum kıız tesadüf mü desem ne desem bilemedim. Daha az evvel sen geçtin aklından, çok önceden bir dua paylaşmıştın emzirme sonlandırma ile alakalı. Denedin mi nasıl oldu diye yazacaktım 😊 Hatta duanı ss almıştım bende deneyeceğim ama kızlar henüz 22 aylık 24. Aylarını bekleyeceğim vicdanen ben öyle daha rahat olacağım 😇