Lilensa21 36. Haftada çatım dar olmasına rağmen mecburiyetten normal doğum yaptım hemde baya bi zorlu oldu iç dış hep dikişlerim çoktu psikolojim bozulmuştu oraya bakamıyordum bile birdaha asla eskisi gibi olmıycak diye düşünüyordum 2 aydan sonra düzeldi aynada baktığımda bende açıklık gördüm ama zamanla düzeliyormuş hatta bu yüzden ilişki bile istemiyordum ama şuan herşey eski haline döndü sadece biraz sabret hepsi düzeliyor 😌👍🏼