Kızlar doğum yapalı 22 gün oldu kanama bitti sadece hafif akıntı geliyor ama çok kötü kokuyor sık sık yıkıyorum kuruluyom temiz tutuyorum ama yok epizyondan dolayı 8 dikişim var iç dikişim de var vajinal açıklığım var ne zman eski haline gelir hep böyle mi kalacak korkuyorum 2 aya kadar kesinlikle ilişki yasak zaten kaşıntı yok ama idrar yolu enfeksiyonum vardı antibiyotik kullandım ondan mı böyle bilmiyorum lütfen yazın.