dilara6767 çok güzel uzatmışsınız, size de çok yakışmış maşallah 🧿 fakat ben bu uzunluktaki saçları sevemiyorum, uzun saçı severim fakat bu kadarı bana havalı gelmiyor. Uzun istiyorsanız bile biraz kestirebilirsiniz bence belinizde veya omzun altında gibi. Daha güzel canlı ve havalı durur.
Onun dışında her zaman favorim kısa saçtır 🫶🏻