dilara6767 “Köylü gibi duruyor.” nedir ya. Bir de üstüne alınma, demiş.🥲 Asıl bunlar şehirli görünme adı altında her şeyi belli bir kalıba sokmak zorunda hisseden, kendi özgürlüğünü başkaları ne der, diye diye kısıtlamış insanlar. Saçlarınız aksine çok asil duruyor. Eski zamanlardaki leydiler gibi. Tabii bu saçı günlük hayatınızda giysilerinizle nasıl kullandığınız da önemli. Bir de Yalı Çapkını izliyor musunuz bilmiyorum ama Seyran’ın şu anki saç boyu ve dalgalı hali sizde de çok hoş durur.