ozlemozkan beyazorkide_ Tv’de bir tek kızılcık şerbeti izliyorum onu da başladım merakımdan öyle bakıyorum ama izlenecek hali kalmadı, YouTube dan şimdi kuzey ve güney izliyorum o zamanlar izlememiştim 😀
Zatilokumumm06 beyazorkide_ kızılcık şerbeti var bir tek başka izlemiyorum bütün diziler sapitmis durumda buda tamamen sapıttı bunuda yakın da birakirim
Suphiye_mila13 beyazorkide_ pek dizi takip etmem ama taş kağıt makas 🤌 konusu da çok gündemden birkaç bölüm de teşkilat bakıyoruz
asennaa Şerbo ve kızıl goncaları izliyordum da ikisi de sapıtmış iyice, çok saçmalamışlar. Baharı izliyordum, onu daha sezon finaline girmeden bıraktım sarmadı artık beni
ebru3457 Zlm bende şuan ki dizilerden bi tek baharı izliyorum birde yuotube den eski dizileri izliyorum
Zlm ebru3457 arada bende eski dizileri izliyorum ☺️ birtek iki arada diye bı dizi vardı onun bölümleri yok
asaletsoydangelir beyazorkide_ hudutsuz sevda Karaağaç destani Kızıl goncalar Leyla Bir gece masali Bahar Kirli Sepeti Daha varda 😂 Ama izleyemiyorum fırsatım kalmıyor
busehavva beyazorkide_ 1 Leyla 2 siyah kalp 3 karadut 4 kızılcık şerbeti 5 Sandık kokusu 6 Yalan 7 bir gece masalı
Cananne12 beyazorkide_ yenilerden hiç Bi dizi izlemiyorum. Bana çok saçma geliyor. Haber, belgesel bide TRT çocuk izlemek dışında hiç TV açmıyoruz. Ama telefondan ara ara bulaşık yıkarken çamaşır katlarken vs sihirli annem ve Yaprak dökümü izliyorum. İkisi de bağımlılık yapıyor. Her bölümü biliyorum ama yine de ebaşa sarar izlerim 😆
prenses_prens_Annesi beyazorkide_ bir gece masalı Kızılcık şerbeti Siyah kalp Kızıl goncalar Kuruluş Osman
Kimsesiz39 beyazorkide_ kızılcık şerbeti Yabani Yalı çapkını Hudutsuz sevda benim bunlar🤣😂 bide sandık kokusu Bir Gece Masalı Bir de eşimin bayıldığı şey kuruluş Osman Tabii Bunların içinde saçmalık olmazsa olmaz Kızıl goncalar favorim de kirli Sepeti ay başka bisey kalmadı 😂🤣😊 Ay Bir de şeyi unuttum Olmazsa olmazımız Arka Sokaklar
ecrinnigar Gönül dağı ❤️ başka birşey izlemiyoruz. Önceden Yargı vardı onu da baştan sona izledik, Kardeşlerimi de, Ateş kuşlarını da.. Ama onlar bitti. Şimdi sadece GÖNÜL DAĞI 🥰