LadyGaddar duruma çok üzüldüm eşim daha çok ev sahibi de ama keskeler biseyi değiştirmio vicdan azabı birazda tasmasiz olsa bişey olmicakti belki de çok acı çekmiştir.. benim oğlum normalde beşiğinde yatar sabaha kadr yanımda uyanık kaldı uyandı besige koydumda uyandı en son 5 bir uyandı uyumadı oğlum ilk kez bunu yaptı ve o saatlerde köpek ölmüş