İnanamıyorum ölen ikinci köpeğimiz iki kusumus da ölmüştu evimizde çiçek açmıyor kapıda ev sahibinin baktı iko kedi vardı bizde bakioduk onlar öldü. En son bugün sabah köpeği asılı bulduk şok olduk bizde mi uğursuzlik evde mi anliyamadim sabah ev sahibinin ağlamasına uyandık koca adam oturmuş ağlıyordu eşimi çağırdı eşim uzun süre gözleri dolmuş bahçede oturdu. Evde sürekli kabuslar görüyorum Cevşensiz uyuyamiom uyudum gün korkuyorum evde modum düşüyor cidden neden böyle? Bu durum beni çok üzdü