gulsee1 2.5 tog ergopourch aldım annemlerin evi için. Sıkça gidiyorum ve ev genelde serin oluyor. İçine kısa kollu zıbınla kullandım, %100 pamuk olduğu için terletmedi de üşütmedi de. 6 aylık, ben 1-2 yaş aldım. Fiyatı pahalı ama seneye kışı da çıkarır. Kendi evimde veya daha sıcaklarda kullanmak için de 1 tog sarebaby aldım. O da %100 pamuk ve dokusunu falan çok beğendim. Onu da şu an içine tek zıbınla kullanıyorum gayet iyi. Fiyat olarak da daha uygun ama kalıpları bence dar. 18-24 ay aldım. Yine büyük ama ergopourch gibi değil.