crazyymommy bebeklik döneminde özellikle bu hastalıklar geçirildiği zaman direnç daha düşük oluyor. Şöyle söyleyeyim basit bir soğuk algınlığı çok ağır geçebiliyor.
Benim bebeğimde bronşit oldu 1.5 aylıkken en ufak bir ter üzerinde kurusun, ve ya üşüsün anında hastalanıyor. Şuan bile devamlı hava veriyorum ben. Doktorumuz bu şekilde söyledi. Ayrıca prematüre yazan arkadaşta nasıl bağdaştırdı anlamıyorum