Sksjsjjsks bir dönem çektim bu şekilde kimse hasta olmadığıma ikna edemedi, profesörler dahi. Günlerce uyuyamadım kalp atışlarım sarsıyordu beni. Ben bile atlattıysam herkes atlatır bence. Zor bir dönemden geçiyordum psikolojik olarak, bu şekilde tepki verdi zihnim. O zorluklar geçti, ve ilaç kullanımıyla rahatladım. Kendini dinlemeyi bırakınca seğirme de ağrı da diğerleri de geçiyor. Geçecek sizin de