Sksjsjjsks Lütfen araştırma google dan. Lütfen lütfen. Sağlığın için kaygılanması gereken kişi sen değilsin doktorun. 6 yıl tıp eğitimi+5 yıl uzmanlık eğitimi alan doktor bilir senin için doğrusunu. Google bir hastalığın semptomlarını sıralamışsa bile o hastalığı yaşayan herkeste aynı semptom gözlemlenmez. Çünkü tıpta ‘hastalık’ değil, ‘hasta’ vardır mottosu benimsenir. Yani her hastanın hastalık yaşayış biçimi farklıdır. Emin ol doktorun yanlış teşhis koymaktan, sorunu olan insanı eve yollamaktan daha çok korkuyordur malpraktis davaları o kadar çok ki. Lütfen rahat ol ve kendine google’dan araştırma yapmayı yasakla. Bir psikologtan Bilişsel Davranışçı Terapisi alabilirsin. Kızını taşıdığın için kolun ağrıyormuş bak kendin söylüyorsun ama farkında değilsin.