gktugum Nurse2121 Bebelac süt artırıcı bir içecek ben onunda çok faydasını gördüm canikom tavsiye ederim 1 kutusu 90 tl heralde şuanda birde hem emzirdikten sonra sağım yap ben öyle yapıyordum bıkmadan ☺️
asel_ada0454 Ajololo23 ben süt + mama gidiyorum 6 aylık oldu ek gıdaya başladım 5 aylıkken topladı kendini benim de 2400 doğmuştu 2 kg diyelim