ilkey27 benim oğlumda 9 aylık doğduğundan beri böyle kime sorsam bi süreç diyorlar ama ben kabul etmiyorum süreçse geçmesi lazım ama en başından beri böyle niye böyle anlamıyorum benden ve eşimden başka kimsede durmaz görünce ağlar gözü hep bende yanından kalkınca ağlıyor hatta aynı odadaysak ama yanında oturmuyorsam yine ağlıyor çözemedim artık ama çok zorluyor beni artık