7 aylık bebeğim var sürekli ağlıyor ek gıda veriyorum emziriyorum sürekli ama sürekli ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum artık beni çok yoruyor hiç birşeyden mutlu değil sadece bende duruyor herşeyden herkesten ağlıyor ben yanından kalkıyorum ağlıyor yoruldum