zuleyhaaxtr Zamnsz evet mamaya kalkması daha zordur onu hazırla ver falan uzun sürer işte bu yüzden korkuyorum bende
Zamnsz zuleyhaaxtr yok yok pratiğini bulmusum napiyim termos mama kaplari biberon yatagin ucunda 🥲 ama yeter yani her yaadan once veriyorum artik salsam aliskanlik edecek dur demek gerek cunku ac oldugunu zannetmiyorum
zuleyhaaxtr Zamnsz Zamnsz aynen katiliyorum bence gündüz beslenmesi düzenli ve yeterli olan her bebek gece beslenmesine gerek duymaz diye düşünüyorum