Zeh_ra hepsi yoğundur yani düşünün göz servisinde çalıştım orası bile yoğundu, ama çalıştığım en berbat yer dahiliyeydi, çocuk yoğunbakım tavsiye ederim hem kapalı birim hasta yakını yok, hem de büyük hasta gibi bakımları yok daha rahat, tek dezavantajı çocukları en kötü halleriyle görüyorsun psikolojiyi yoruyor.