Zeh_ra arkadaşım hemşire, acil ve yoğun bakımların mesaiyle vs parası iyi diyor ama, 40 yaşını geçtiği için sft ye almışlar rahat diyor, ekg emg öyle sakin yerlerde 40 yaş üstüleri veriyorlarmış (bu arada yaş kaç 🙈 çünkü fikrinizi sormaktansa, nerde ihtiyaç olduğuna göre verirler biyere)