Rozalinda Nrkzy 20 kişilik bir sınıfsa hele ki stajer de yoksa bir anasınıfı öğretmenı olarak fikrim alın bence çünkü zaten öğretmen ilgilenemıyordur . daha az öğrenci olan bi sınıfa kuruma verın.
Nrkzy Rozalinda daha butik bir anaokulu buldum oraya götüreceğim .evime yakın diye devlet okulu seçmiştim aslında ama sınıf ortamı maalesef kalabalık öğretmen tüm çocuklara yetişemiyor haklı olarak teşekkür ederim 🙏
irinasofia Özel eğitim nasıl oluyor ergoterapiye mi gidiyor biraz anlatırmısınız benim kızımdada var kreşe göndersem ayak uyduramıcagını biliyorum önce eğitim alsın istiyorum
Feldspar1 Denizimko öğretmeni ismine dönmüyor, nesne odaklı davranıyor. Bir çocuk psikiyatriye gösterin dedi. 3 yaşındaydı. Şu an normale döndü.