Aynı süreçlerden geçmişiz. Bence rapora hiç gerek yok. Kızımda da uyaran eksikliği vardı hatta otizm diyen doktor bile oldu. Ama otizm değil, rapor da almadık. 6-7 aylık özel eğitimle normale döndü. Aşırı ekran maruziyeti ve evde olmak maalesef kötü sonuçlara yol açıyor. Bence özel kreşe verin, devlet sınıfları kalabalık hocalar ilgilenemiyor yeterince