buket21 canım onu tam bilmiyorum çünkü 1 ay boyunca daha kullanmadık. Doktor sadece evolvia bitkisel proteinli olduğu için diğeri aminoasit bazlı besin oranı daha fazla iyi olan o dedi evolviada koku yok tat olarak daha iyi sadece yoğun bir mama erimesi çözünmesi biraz zor oluyor bir ay boyunca denemediğimiz için onunla ilgili yanlış birşey söylemek istemiyorum hem anne sütü hem mama olarak devam ediyoruz hatta bana takviye olarak yiyemediğim içim süt süt ürünleri kalsiyum ve d vit verdi