ebrdgu merhaba benim oğlum 11 aylık 9 aydır evolvia rp kullanıyoruz : çok araştırdım çok fikir danıştım en iyisinin en yenilebilir olanının evolvia olduğunu söyledi tüm doktorlar . Biz raporlu alıyoruz devlet karşılıyor. Hastanenizde alerji bölümü yoksa çocuk doktorunuz da rapor çıkarabiliyor . Varsa o bölüme sevk ediyor onlar da rapor yazıyor, para vermeyin boşuna.