meryemz1 kubyackck benimki de 7350 doğum kilosuna göre gayet iyi . Ebe kaç kilo doğmuş ise iki katı olmalı demişti 4 . Ay kontrolünde . Ek gıdaya geçen var mı bende merak ediyorum
kubyackck meryemz1 evet ek gıda için yemek görünce ağzını acmalı desteklı oturmalı dıyorlar evet desteklı kafasını dık tutuyot ama yemek gorunce ağzını açmıyor ben beklerım sanırım 5 aya kadar
meryemz1 kubyackck işte benim bebekte inek sütü protein alerjisi var. Yoğurt ile başlayamam ama yoğurt ile başlayan duymuştum. Bizde de ağzını açmıyor henüz ama başlamak istiyorum alerjiye iyi geliyor deniliyor.