iremmnike hayır test yaptırmadık ama 1 aylıkken pişik başladı yaklaşık 1,5 ay geçmedi tabii biz alerjiyi 3. Ayında farkettik anca süt ürünleri kestim önce ama bebeğim hala huzursuzdu tavuk yediğim bir gün direk kan geldi şimdi dana eti tavuk eti süt ürünleri diyetindeyim yaklaşık 3 aydır doktorumuz test yapmamıza gerek yok çünkü çoklu besin alerjisi dedi