Bebeğimin 4.ayı bitti 5teyiz hala ağır gaz sancıları yaşıyor akşamüzeri 4ten geceye kadar her gün artık akşam olsun istemiyorum çığlık kıyamet uyutmaya çalışıyorum. Bazen sabahları da kıvranıyor. Sab simplex bioagaia kullandık değişmedi 1 haftadır relactaz kullanıyoruz yine değişim yok doktorumuz normal diyor alerji olabilir mi dedim belirti yok diyor benim içim rahat değil bi sorun mu var ben mi kaçırıyorum +her gün kimyon çayı içiyorum bu durumu yaşayan anneler var mı acaba yazabilir misiniz?