gloria06 Arkadaşlar yüz üstü yatarken poposunu kaldırmaya çalışması, göğsünün üzerinde kendini ileri doğru sürüklemeye çalışması emeklemeye hazırlık mıdır?
ads0210 aslanmommy Benim kızımda 9 aylık oldu.Simdilik koltuk üstünde emekliyor yere bırakmak istemiyorum yaa.Emeklemek bana aşırı pis bişe geliyor,içim gidiyor düşündükçe.Tutabildigim kadar tutucam.Keske emeklemeden yuruse, ben öyle yürümüşum mesela ..
yasee01 Kuzucukumsu normal insanlar o ayda yürüdü diye haber verir ben emekliyor diye haber verdim herkese 😂😂
yasee01 Kuzucukumsu henüz yürümüyor 14 aylik ama 2 3 adım atıyor bakim ne zaman yürüyecek 😂 sizin ki ne zaman yürüdü
bir_prens_annesi_ aslanmommy 11 aylık hala emeklemiyor sadece bazen bana tutunarak kalkmaya çalışıyor
Migrenimtutuyovalla aslanmommy İlk kızım 6 aylık emeklemişti 10. Ayında yürüyordu şimdi ikizlerim var 11. Ayları dolmak üzere 9. Ayında biri emekledi 10. Ayında diğeri bebekten bebeğe farklılık oluyor şuan ikizlerden biri sıralamaya çalışıyor diğeri anca emekliyor doktora sorduğumda çocukları kıyaslamayın demişti 😄
tunaaamom24_ theyikik inşallah öyledir ama annelik işte her şeyi hemen eksiksiz yapsın istiyor insan 😅 inşallah direk yürür sanki o konuda daha başarılı gibi
Dedektifgadget aslanmommy geri geri emekliyor 6. Aydan beri ama tam emekleme yok 9 ay 5 günlük tutunup kalkıyor yürümek istiyor