theyikik Bencede yeni doğan dönemi ya. Doğum yaptim çok zor oldu iç dış heryerim makatima kadar dikiş doluydu annem 1 hafta sonra gitmek zorunda kaldı kimse bakmadı çocuk desen ağlıyor ne istiyor bilemiyorsun. Doymuyor mu, gazı mi var, hastami hepsi bir soru. Kendim ağlıyordum dikislerim acıyordu ayy ne çektim ya gerçekten kızımda sarılık vardı sürekli uyandır emzir uyut çok zor oluyordu hiç bir destek yoktu şuan 4 buçuk yaşında hamd olsun ki iyi dönemi tabi yaramazlik tripleri hariç 😂 ama hamileyim onun zorluğu var surda Allah izin verirse 3 ay sonra yeni doğan dönemine donucem bunun hamileliği çok çok zor ama inşaAllah doğumu ve sonrası kolay olur🤲🤲