theyikik Ben yenidoğan dönemine asla asla asla dönmek istemezdim. Bebeğim asla kendiliğinden uyanmazdı. Her seferinde zorla uyandırırdım. 2 saate bi alarm kurardım uyandırana kadar 3 saat olurdu. Emzir gazını çıkart uyutmaya çalış derken 2 saat geçerdi tekrardan başa sarardı.Gerçekten kabus gibiydi. Ataklar dişler falan hikaye, bence yenidoğan en zor dönemdi bizim için. Sizin en zor döneminiz ne zamandı kızlar?
uykucukoalaa theyikik yenidoğan dönemi zordu gerçekten ağlıyor neye ağladığını bilmiyosun falan berbat😂 ama dış donemleri de çok sancılı süreç o zamana da dönmek istemezdim
karadenizl theyikik bnde kesinlikle ilk 3 aya dönmek istemezdim berbat geçti çünkü uykusuzluk sık sık doyurmaydı gazıydı Şimdi 10 aylık yine uyku düzeni dengesiz ama en azından dilinden anlıyorum
theyikik uykucukoalaa en azından diştir diyip bişeyler yapmaya çalışıyoruz , o zaman sabahlara kadar ağladığını biliyorum. Sabahta hiçbir şey olmamış gibi uyuyakalırdı 😅anlamsız geliyordu
theyikik karadenizl en azından arada 3-5 saat kesintisiz uyuyabiliyoruz. O zamanlar hep öyle olacak 2 saatte bi uyancaam sanmıştım. Çok korkmuştum 😅
gizemvatansever Kolik bebeğiz, 40ım çıkana kadar olan tüm süreç çok kötü ve lanet bir süreçti. İlk bebek tecrübesizliği, bebeği kimse ile paylaşmama, kimseye güvenmeme, uykusuzluk gibi sıkıntılar yaşadım. Normale döndük mü hayır 😂 hoş geldin 4 ay atağı 😂😂😂
theyikik gizemvatansever evet her şeye tek başına yetebilmek istiyor, gururuna yediremiyor bebeği birisine vermeyi. O da uykusuzluğa yorgunluğa sebep oluyor.
selensrdg gizemvatansever ayyy aynı durumdayız bu 4. Ay ne böyle bacım bi De gaz sancısı eklendi içine
gizemvatansever theyikik maalesef sonrasında destek almayı ve güvenmeyi öğrendim. Şimdi daha rahatım :( zor süreçler
Birdunyabircennetannesi theyikik Tam da öyle Kaynanam gibi bana karışıyor Evet kelimesi yok 4637291991 kez hayır diyor
twobabymom_ Birdunyabircennetannesi Ayyy benimki de aynı dediğin gibi başımda kaynana aynı her işime karışıyor dediğim dedik diyor
emirin_anasi theyikik hamileliğim son üç gününden bebeğimin 40 günlük oluşuna kadar ki güne asla dönmek istemezdim . Suanki halimize bin şükür ki oğlumda bende hayattayiz 🤲🏻😓♥️
emirin_anasi theyikik çok zor şeyler yaşadık , doktor ihmali yaşadık doğumda bebeğimin kalbi durdu ben kramp nöbeti geçirdim . Acil sezeryana alındım şükür bebeğimde bişey yoktu ama ben yaklaşık 40 gün tansiyon ilacı kullandim tansiyon 20 lerdeydi . Hamileliğimde gebelik zehirlenmesi yaşamışım ve beni 42 Haftaya kadar öyle beklettiler . Benim bütün belirtilerin vardı zehirlenmeye dair . Son 3 gün evde sancı çektim nst bagladilar sancı değil deyip inanmayıp eve gönderdiler . Bebeğim 3 gün boyunca kemik aramda sıkışmış vaziyetteymis . Zaten son 3 gün boyunca evde çığlık cigligaydim . Daha neler neler …
Begonvilya4321 theyikik bir bebeğin en zor dönemi kesinlikle ilk 3 aylık dönem bende asla dönmek istemem hatırladıkça içim daralıyor:D
theyikik emirin_anasi 42. Haftada sancı değil diyip göndermelerine ne denir bilemedim. Çok üzüldüm. Umarım ikinizde iyisinizdir artık ❤️
karadenizl emirin_anasi ay o halde nasıl beklettiler bn gebelik zehirlenmesinden 32 haftalık doğum yaptım cuma günü yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğneler yapıldı pazartesi apar topar ameliyata alındım Büyük geçmiş olsun gerçekten şoklar içerisindeyim