eddaa1 bence hiç oralı olmayın umursamıyormuş gibi davranın bende yengemle konuşurum ama aramız mesafelidir annemlerde karşılaştık oğlumun 2 ismi var yengem oğluma eşimin koyduğu isimle hitap etti normalde başkası dese güzel bir şekilde iki ismini de söylemesini rica ediyorum ama yengeme hiç birşey demedim 1 dedi 2 dedi üçüncüye iki ismini de söyleyerek hitap etti çünkü 2 isim olsada söylemesi çok kolay ve herkes 2 ismini söylemeye alışık ama karşımızdaki insanlar neye sinirleniriz bizi nasıl kızdırırlar diye düşünüp kendince bişeyler yapmaya çalışıyorlar sizde en güzeli hiç umursamayın