Kızlar önceki postlarımda da yazmıştım, kayınvalidemle birbirimizi pek sevmeyiz,, birbirimizin yoluna çıkmamayı tercih ederiz, oğlum biraz biraz dillendi ve son birkaç haftadır kayınvalidem oğluma anne değilde ismimi söyletmeye çalışıyor ne amaçlıyor anlamıyorum ne demek ki acaba bu söz konusu bu kadın olunca iyi birşey beklemiyorum ondan ve ne amaçlıyor anlamıyorum sizce ??