Biz de uzun süredir mukuslu kaka vardı. Relactaz kullandık aylarca iyi geldi. 5.5 aylığız son 1 aydır kabızlık var . Tetkikler sonucu alerji var dedi dr. Süt ürünleri diyetine başladım.kabızlık gaz daha devam ediyor.
Ek gıdaya geçişte dr ilk yoğurtla başla dedi ama başlayamadık. Keçi yoğurdu mu versem yoksa hiç vermesem mi yoğurdu bilmiyorum .
Bu konu da bilgisi olan anneler fikir verebilir mi ?