Merhaba anneler , köpüklü ishali doktorumuz görünce süt alerjisi olabilir dedi diyete başladım nerdeyse bi hafta olacak ama ishali devam ediyo bebeğimin ne zaman etki ediyo ya da etmesi lazım mıydı ? Enfeksiyona bağlı değil dedi doktorumuz ama devam ediyo ben anlamadım . Yaşayanınız var mı aranızda böyle diyet yapıp kaç günden sonra etki aldınız ???