bebegimomer [bilinmeyen] allah allah 🤔 çiş sızıyor bizde. Ben mi yanlış bağlyorum acaba. Ya da poposu yana falan kayıyor da ordan mı sızdırma yapıyor. 🤔 bi de poposunun arka kısımlarına yapışıyor bez. Bezi bazen çekmek zorunda kalıyorum poposundan. Böyle bi şey yaşadınız mo?
arasmom Alminam goon berbat yapışan yerleri esnemiyo biraz çekince kopuyo bile hatta. Ordan da çiş sızdırıyo
Lesya Alminam primadan miniese geçtim çok memnunum prima kadar ince minieste hiç pisik yada sızdırma olmadı primadan o sikintilari yasadim
Mustafa_Cinar Alminam goon çok kötüydü yapışıyordu heryerine iz yapıyordu ıslak bırakıyordu ne zaman açsam kıpkırmızı poposu ki doğduğundan beri hiç pişik olmadı minide gayet güzel 4 pakettir kullanıyorum memnunum
Nur98 Alminam biz ikisinide kullandik ikisinden de memnun kaldim goonu surekli bulamadigim icin minies kullaniyorum
Anne Ben miniis ı gündüz kullanıyorum. Gece sızdırma yaptı. Geceleri premium çare. Onun cekiciligi daha yüksek sıvı kakayi da emiyor. Çok uzun kalırsa tabi hemen pişik oluyor.popiş çok hassas bizde.
EmineAyan Alminam bende fiyatlardaki aşırı yükselişten dolayı primadan miniese geçiş yaptım. Ama memnun kalmadım. Kızım kakasını azıcıkda yapsa kenarlarından yada belinden hemen sızdırıyor.
FtmDgn Alminam premium care den miniese geçtim bende 1.5 aydır falan sorunsuz kullanıyorum. Daha önce çok para verdiğime üzüldüm prima ya. Minies bana göre hem hesaplı hem iyi
TugceAsyaY Miniesten bende memnun kaldım. Goon çok büyük hata oldu benim içinde 2 paket almıştık bitsin diye değil sızdırmasın diye 2 saat olmadan bez değiştiriyodum hele geceleri tam zulumdü. Şimdi nerdeyse 12 saat kalıyo poposunda nemlilik vs hiçbi şey yok.