Alminam Kızlar bu bezlerden kullanan var mı? Hangisi daha iyi prima preimum care den geçiş yapacam. Minies in içi nasıl premium care gibi içi beyaz mı yeşil inceliği nasıl Goon2nasil ince mi
TZA Alminam goon kalın fakat çıtçıtlı bodysi nemli oluyor çişi hemen almadığımda minies i denemedim henüz şu an canbebe denemesindeyim
PrensSelim Alminam goon hayatımın hatası 🤦🏻♀️ Bir paket aldım kaldırıp çöpe atsam yeridir ama para verdim diye hızlı hızlı değiştirip tüketmeye çalışıyorum,kaka yapacağı zaman bağlamıyorum üst baş batırıyor,idrarı da hemen dıştan farkediliyor
Elfela Alminam goon kullandık pişik yaptı bizde sızdırmadı ama hic emmesi güzeldi.. minies denemedim hiç sleepy fln denedik berbat döndük dolastık premium care e geri döndük 🤷🏻♀️ aslında bi komili deneyesim var ama o da ucuz diil action a gerek var mı bilmiyorum
bebegimomer Ben Minies in 1 ve 2 numarasından çok memnun kalmıştım. Ama sanki 3 numara sızdırma yapıyor bizde. Böyle bi durum yaşayan var mı?? Aslında bez biraz büyük geliyor ama 2 numara da bacak aralarını sıktığı için kızarık oluyordu diye 3e geçtim direkt. Bebeğimin kilosu en son 4900dü, 15 gün önce. Bezin üstünde 4-9 kilo arası yazıyor. Yani kilomuz da uygun aslında. Anlamadım.
TZA Alminam daha bugün 1 tane kullandım kaka henüz yok çiş sızdırmadı 7 den beri uyuyor yeni değiştirdim sızıntı yok. Goon ve sleepy e göre daha ince fena değil gibi
PrensSelim Alminam ben hiç beğenmedim,primayı bağlayınca ordan burdan idrar var mı derdine düşmüyorum en azından,goon yüzünden çocuğun popişe bakıp duruyorum paket bitse de kurtulsam
Cimcimelerinnnesi Alminam Alminam minies derim cok memnun kaldik fakat bu sefer migros ta bulamadık canbebe almis eşim hayatımızın hatası oldu ama çok ağır kokusu var ama mecbur kullaniyorum bitsin bir daha canbebe sokmam evime