ikitosbikannesiiii efital bebeğiniz çok küçük bilmiyorum böyle bir şey olur mu ama benim bebeğimin inek sütüne alerjisi vardı 2-3 aylıkken kabız olmuştu.
ymrrrr efital doktorunuzdan probiyotik isteyin NBL KİDS probiyotik yüksek kabızlıgı olan kızımda çok işe yaradı şimdi kendi kendşne yapıyor çok şükür