efital Bebeğim 40 günlük oldu 3 gündür kaka yapmıyor ağlama krizine giriyor gaz çıkıyor ama kaka yok bu durumu yaşayan anneler var mı help lütfen uykusuzluktan ağliyorum
brcnrcvs efital biz de bugün 45 günlüğüz her gün düzenli kakasını yapardı dün yapmadı bugünde henüz yapmadı ne kadar süre beklenmesi gerekiyor acaba bende takip ediyorm inşallah düzelir bişeye gerek kalmadan
esraalic efital bizimde 10 günde bir yapıyordu doktora gittim makatta çatlak var dedi şurup ve krem yazdı 2 gündür düzenli yapıyor inşallah iyileşmiştir 🤲
Sare_nuhaninannesi_05 efital merhaba ben de bu konu hakkında bir post açmışsın postuma cevap verebilir misiniz acaba size zahmet olmazsa 🩷
efital brcnrcvs arkadaşlarım 4 veya 5 günde yapardı diyorlar 3 gün oldu halim kalmadı en son beraber ağlıyorduk 😅
Sare_nuhaninannesi_05 efital kızım 1,5 yaşında kabız oldu ama ileri derecede değil. Fakat yürürken yani yürüyemiyor daha doğrusu poposu acıyor sanırım onerebileceginiz birşey var mı acaba? Hametan sudocrem Bepanthol atkı krem vs var elimde ne yapmalıyım sorum bu
efital Sare_nuhaninannesi_05 abimin oğlu 3 yaşına kadar kabozlık çekti şurup veriyorlardı ve muz yedirme
Sare_nuhaninannesi_05 efital Yok canım herhangi bir şey yediğinden ötürü olmadı neden böyle olduğunu ben de şaşırıyorum aslında yemek yiyen çocuk bugün oldu büyük ihtimalle muz vesaire hiç yemiyor ilk defa oldu kabız acaba ne denesem diye düşünüyormuş şu an çevremdekiler zeytinyağı sürebilirsin zeytinyağı bir çay kaşığı içirebilirsin dediler
efital Sare_nuhaninannesi_05 gıda yiyor sonuçta beslenmesini takip et bi bak bakalım lifli gıdalar ve bol şu diyor doktorlar
efital ikitosbikannesiiii hepsini araştırdım ne gaz yapar ne kabız yapar süt ürünleri bakliyat soğuk tüketmiyorum yinede oluyor
ikitosbikannesiiii efital bebeğiniz çok küçük bilmiyorum böyle bir şey olur mu ama benim bebeğimin inek sütüne alerjisi vardı 2-3 aylıkken kabız olmuştu.