vici bizimki pozitif negatif değilde AB0 uyuşmazlığı vardı. Benim kanım 0 pozitif bebeğimin kanı A pozitifti o da uyuşmazlık diye geçiyor 3 4 günde bir sarılık ölçümüne gittik iki haftada bir kan tahlili istediler bol bol emzirdim onun dışında yapılacak bişey yoktu zaten doktorlar yavaş yavaş kendi kendine azalacak dediler tam olarak 5. Ayda falan geçti