ravziss merhaba ne yaptınız acaba aynı şeyi yaşıyorum sarılıktan 1gece yenidoğan yogunbakimda kaldı fototerapi gördü 14 le taburcu oldu sonra kontrole götürdüm sınırda çıktı 2gun sonra gel dedi gittim yine sınırda çıktı az birşeyde yükselmiş yarın tekrar kontole goturecem ama çok korkuyorum sarılık değeri düşmediyse alacaklar fototerapi için 14.7 gelmiş değeri sürekli besliyorum anne sütü alıyor kilo alımı iyi bez sayısı iyi kaka yapıyor işiyor ama yinede değeri düşmek yerine artmıştı sabah tekrar kontrol istedi doktor siz ne yaptınız acaba 10 günlük bebeğim şu an