mutluanne_80 Normalde molfix kullanıyorum memnunum ama bi ara bebe land kullandık oda gayet güzeldi sızdırma yapmadı
KyZeyem elmacekirdegii bizim 1 yaş ölçümünde 85 geldi boyu 13 bucuk aylık aynıdır herhalde bacaklar ince kalıyor ondan taşıyor galiba
Umutoglum KyZeyem bebeğimiz aynı benim de bebeğim 13 ay 9 günlük 1 yaşta 85 cm gelmişti kilosu ne kadar
Umutoglum KyZeyem benim de bebeğim zayıf genelde bez bedeni küçük gittiğinde sizdiriyordu. Şöyle anlatayım bebek zayıf evet ama büyüdükçe çiş miktarı artıyor bezin kapasitesi yetmiyor bi üst bedene geçmek gerekiyor. Ben goon kullanıyorum uzun zamandır hiç tasma vs. yaşamadık
Defneveannesiii KyZeyem Baby turco’dan molfix’e geçiş yaptık uzun bir süre önce, kızım 1 yaşında🫶🏻 Baby turco defalarca sızdırdı ama molfixten yana hiçbir sıkıntımız olmadı çok şükür😌 Pisikte yapmadı ben çok sevdim molfixi mutlaka deneyin pisman olmazsınız derim🥰