KyZeyem büyük geliyor olabilir mi beziniz? Benim bebeğim 10 kiloya yakın prima 4 no kullanıyorum hala. Ama göbekli bir bebek değil benim oğlum onu da belirteyim. Bezi bağladığınızda cırtlar arasında 1 parmaklık mesafe olduğu zaman tam olmuş demektir bez. Goon sarı paketten memnun kalmıştım ben de yenidoğan zamanında kullanmıştım. Fiyat performans olarak iyi bir bez.