nskn asude456 artık öyle yapacağım biberon verirsem memeyi tutmaz daha düşünüyorum kaşıkla ilave edeceğim
bebeklerrr @“efital”# nskn şırınga dene canım sütünü öyle ver şırınga ile mama da verebilirsin emmeyi öğrenene kadar ama emzir memeden karnını doyurmayı öğrensin. Kendini de üzme hepimiz yaşıyoruz 2.400 doğdu bebeğim inanmazdım büyürler büyüyüp gidiyorlar
mamabear_ efital ay ne mutlu size. Kadın sizin sütünüzü mü sormuş? Ne kabasınız ne düşüncesizsiniz ya. Çocuğu kilo alamamış endişeli bir anne var benim sütüm yarıyor seninki yaramamış diye yarıştırıyorsunuz. Gerçekten bazı insanlar beni hayrete düşürüyor.
mamabear_ nskn sütünüz nasıl peki yağlı mı? Bol bol protein tüketin. Yumurta, avokado, tahin, yeşillikler sütünüzüm kalitesini arttırır. Bir de kirli bez sayısı kaç takip ediyor musunuz?
tospikannesi_ efital söylediğiniz şey ne kadar mantıklı acaba???? Sütün yaramıyor diye birşey mi var o çocuğun bir damla bile anne sütü alması çok şey değiştiriyor sadece kilo olarak mı görüyorsunuz anne sütünü bağışıklığı güçleniyor bütün alacağı vitaminleri mineralleri anne sütünden alıyor. Ve sonuna benim sütüm yarıyor demişsiniz 2 yaşımda bebeğini hala emziren bir anne olarak söylüyorum ayıp gerçekten kadın üzülmüş sizin dediğinize bakın
tospikannesi_ nskn öncelikle sütünüzün yaşayıp yaramadığını pat diye anlayamazsınız takip aydan aya olmalıdır çocuklar ilk hafta şişkinliği indiği için kilo kaybederler önemli olan alması bu şekilde takip kafa karıştırmaktan başka bir işe yaramaz. Daha bebeğiniz yeni doğmuş bismillah siz emzirdikçe sütünüz gelecek ve sadece kilo olarak bakmayın bebeğinizin ağzına damlayan bir damla süt o kadar mucizev ki bağışıklığı güçleniyor bütün vitamin mineralli alıyor. Her anne sütü bir olmuyor bazısı aşırı yağlı bazısı normal oluyor siz hemen moralinizi bozmayın bol bol sağlıklı şeyler yiyin yarasın beneğinize 🥰
tan0724 nskn hastaneden çıkış kilosu kaçtı? Bir ayda yakasik bir kilo almasi bekleniyor ,bebeğin bir ayda toplam ne kadar almis
bebeklerrr nskn az değil kilosu anne sütü alıyor ilk hafta kilo verdi geri aldı onu da düşünürsek normal gibi