Bebeğim 40 günlük 9 gün önce kontrole gittik 3.500 bugün gittik 50 gr almış doktor bir açıklama yapamadı mantıklı değil dedi bir memeden emzirirken diğerinden akıyor mu dedi evet, süt geldiğini hissediyorum emerken, ve uzun uzun emiyor. Kan tahlili idrar tahlili her şeyine de bakıldı hiçbir sıkıntı yok neden olabilir moralim çok bozuk