begonvil00 merhaba yazdıklarınızı okuyunca kayıtsız kalmadım. Bende 2.5 yıl önce ubet hocada doğum yaptım. Ben genel anestezi aldım kendi sağlık sorunundan dolayi. Malatya’da ki en iyi doktorlardan kesinlikle ilk siralarda gelir ekibide öyle çok iyi ameliyathanede ekibiyle iletişimi falanda çok iyi. Divan Hastanesi’ne gelecek olursak hemşireleri ilgili ağrınız sizsiniz oldugunda ilgileniyorlar yapacakları birşey varsa yapıyorlar. Ağrı kesici iğne rica ederseniz de yapıyorlar. Şöyle soyliyeyim doğumdan 4 gün sonra ben tek başıma AVM ye gitmiştim bebeğimin ihtiyaçları için. Kesi de çok büyük değil zaten ubeyt hoca eve gidince hemen duş alabilirsin diyor. Doğumdan 1 hafta sonra kontrole çağırıyor dikişin durumuna bakıyor. Bide 40 çıktığı zaman kontrole cagiriyor. Gaz konusuda da ben bol bol yurumeme rağmen gaz çıkaramadım. Gaz çıkarmam için ubet hoca serum taktırdı serumdan sonra çıkardım.