Suanne Merhaba hangi doktora gidiyorsunuz gebelik takibi için birde Turgut Özal hastanesinde doğum yapan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Ebruylmz444 Suanne Merhaba ben park hastanesinde sevgi demirhana gittim normal doğum yaptım ve bu süreçte çok iyiydi memnun kaldım
gokcemiran Suanne devlette serdar hoca özelde nuriye duras kesinlikle öneririm 4 ay oldu doğum yapalı ikisindende çok memnun kaldım ama doğumumu nuriye hocaya yaptırdım mükemmel bir doktor
Suanne Burcinblgl teşekkür ederim devlette de kaydım olsun istiyorum oyüzden devlette önereceğiniz bir doktor var mı
begonvil00 Burcinblgl merhaba. Übeyt beyde olmuş doğumunuz galiba. Süreç nasıldı benimde haftaya doğumum varda. Kaç günde kendinize geldiniz
Burcinblgl Suanne devlette ilk zamanlar Şeyma çolağa gittim Hasan çalıkta iyi bir doktor oda ilgili 😊
merveedgnn Merhaba ben özelde Zercan kalı devlette de Engin yıldırım takipliydim 20 gün önce devlette doğum yaptım çokta memnun kaldım
mrvyad Bende Malatya’da doğum yapmayı düşünüyorum..ilk doğumum normaldi ikinci de normal olursa devlet hastanesinde doktorlar giriyor mu ebeler mi hallediyor..birde sancıları çekerken ebeler yardımcı oluyor mu bilgisi olan yazarsa çok sevinirim
merveedgnn mrvyad asistan doktor veya ebe giriyor . İyi bir ebeye gelmek tamamen şans işi bazı ebeler özellikle yaşı büyük meslekte uzun yılları dolduranlar kötü davranıyormuş diye duydum gerçekten de öyle birkaç muayenede denk gelmiştim
mrvyad @merveedgnn yaşlı ebeler ilgisiz olabiliyor bende ilk doğumu farklı bir şehirde yaptım ebe orta yaşlıydı açılmaya bakıp gidiyordu başka birşeye yardım edip yönlendirme yapmadı özel hastane olmasına rağmen..burda da Battalgazi devlete gittim ama ısınamadım pek
Suanne Ebruylmz444 normal doğum mu yaptınız peki kesi ve dikişiniz oldu mu bende sevgi demirhana gitmeyi düşünüyorum da
mrvyad @Ebruylmz444 yaa ne güzel benim 2.doğum olacak inşallah kesisiz doğum yapmak istiyorum ilgileniyor mu doğum sürecini iyi yönetiyor mu
Ebruylmz444 mrvyad Benim normal doğum için kendime güvenim yoktu ama normal istiyordum doktor hanım bu süreçte bana baya yardımcı oldu bana güven gibisinden belki size de mümkünse eğer talebinizi karşılar doğum anında bile ebelerde dahil baya bana ilgililerdi.
mrvyad @Ebruylmz444 benim ilk doğum bayağı travma yarattı bende uyuşmadan kesi atıldı aklımdan hiç çıkmıyor ebeler hiç ilgilenmedi kendi kendime bilinçsiz bir şekilde çektim acıyı yönlendirme olmadı hiç..kesisiz doğum yapmak istiyorum yine uyuşmadan kesilirim korkusu var
Ebruylmz444 mrvyad Ay canım Allah yardımcın olsun benim doğumumda çok zorluydu ıkınamıyordum gözüm kayıyordu çoçuk çıktıktan sonra bayıldım zaten gerisini hatırlamıyorum 😂 ama inşallah bu sefer bir sancıda kurtulursun