defnegynk meme alışkanlığı var evet doktor keselim dedi gece uyandıkça meme yok gece uyuyacagız dedim anlıyor meme istemiyor bu kez de uykuya dalamıyor. İlla meme olsun demiyor ama hep memede uyuttugum icin sanki sadece onunla dalıyor gibi durum çıkıyor ortaya. Bu sebeple bay bay ile destek verelim dedi doktor. 20 gün uykuya alışıp gece beslenmesin diye. Ama herkes zararlarından bahsediyor. Sanırım kullanmayacağım.uyku da gelişimi için çok önemli dün bir postta da uyumayan bir bebeğe zaditen vermiş doktor güvenilir kullan vs demiş. Bilmiyorum yaa bu konuda da kullanasım yok. Ne yapacagımı da bilmiyorum bunları da aylardır 1 saatlik uykuyla ayakta durarak yazıyorum. Küt diye bayılacakmışım gibi durumdayım artık