Bugün kızımın 1 yaş kontrolü vardı kan alıncaktı vitamin için kızım doğdundan beri kızıöa bakan doktor gitmiş bizde yeni bi kadın doktora gitmek zorunda kaldık (özel klinik) hastaneden daha iyi olur diye neyse uyku konusunu sordu dedimki cok kez uyanıyor beni yalancı meme yaptı bana dediki bay bay night ver 5 damla 20 damlaya kadar arttır ben zaten içimden sorgulamaya başladım gece beslenmesi hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum dedim saçmalık dedi bebek gece yok gündüz var bilmez ya tamamen memeden kesiceksin (12 aylık) yada besleyeceksin dedi uyku eğtimi de veremezsin çığırtmak bu sadece dedi sonra odasını ayır ama dedi? Şakamısın kadın gerçekten böyle bi saçmalık görmedim asla gidiceğimi sanmıyorum devket doktoru bundan iyidir.