Tubanurrr ay geçen günde yazdım aynısını bende nato ülkesi bir üyeyiz hop diye öyle savaştık ettik olmaz ancak maddeler var buradan İsrail’e bomba giderse ihlal etmiş oluyoruz gibi ya da ne bileyim durduk yere başkası üstümüzde füze geçiremez zamanında o kapatılsın bu kapatılsın diyorlar ama herhangi bir savaş durumunda nato ülkelerinin üssü var yani ileri ki savaş durumunda konuşlandırılmak üzere o kadar basit değil herkes diyor korkuyoruz herkeste bir post açma yarışması oldu bu konuda bilmeyenler tabiki de korkabilir. Ama araştırmakta fayda var. Kolay kolay da natodan çıkmayız yani öyle bir salaklık yapıp dediğin gibi önce insanlar kendi milletini düşünecek ondan sonra başka halkları düşünürüz. Hepimizin koruması gereken bir ailesi var. Konuşmayla olsaydı şuan kaç ülke bize savaş açmıştı.