Dikenlincir saldırmıyorum,aksine sizde daha fazla konuşupta kimseyi üzmeyin istiyorum..yalnızmışsınız bu konuya odaklanmayın,bol dua edin evladınıza sarılın herşey güzel olsun diye dua etmekten başka birşey gelmiyor ki elden ne yazık ki olumsuz şeyler okudukça daha da etkisinde kalıcaksınz,iyi düşünün🙏🏻